čtvrtek 20. srpna 2015

Jak se dovolat při výpadku sítě? Čeští mobilní operátoři jsou amatéři.

Dnes jsem se opět nechal vtáhnout do klasické diskuze plné zbytečných nadávek. Následně mě diskutující uklidnili, že nejde o samotný výpadek, nýbrž o informovanost. A jako důkaz místo slibů mi nasdíleli článek o zemřelém pánovi, který se nedovolal včas na záchranou službu. Operátor O2, kterého dnes výpadek postihl, informoval klasicky pro pokrytí co nejvyššího počtu lidí na sociálních sítích jako třeba na (podle diskutujících dětinském) facebooku.Přes padající nadávky jako "neschopnost" a "amatéři" jsem bohužel zatím nezjistil jak mají v plánu přes internet informovat 100% klientů a tedy předejít těmto někdy život ohrožujících událostem. Nakonec je dle mého řešení úplně jinde a to v základech používání mobilního telefonu. Možnost volat bez SIM karty na tísňovou linku by se měla zažít úplně stejně jako nepřípustnost sušení domácích mazlíčků v mikrovlnce, nehledě na to, že každý návod k telefonu o téhle možnosti pojednává. Místo nenávistných komentářů kvůli technické chybě raději rozšiřme možnost tísňového volání bez SIM karty v případě, že má náš operátor jakýkoliv problém.

Žádné komentáře:

Okomentovat