neděle 10. května 2015

Komentář: Neomezené tarify

Jsem exot, píše o mě a jiných idnes ve svém článku "Už jste přešli, nebo jste za exoty? Neomezený tarif má většina uživatelů". V tomto samém článku se však také uvádí, že neomezený tarif "vyčerpá" jen 18% zákazníků. Můžeme se přít jestli měl idnes na mysli vyčerpáním provolání 10 000 minut a poslání 10 000 SMS nebo pravděpodobněji výhodnost tarifu a ceny k provolaným minutám a poslaným SMSkám s přihlédnutím na dřívější tarify. Tak či onak minimálně 82% lidí přeplácí a to dlouhodobě. Sám bych se také vsadil, že i v té minoritě 18% najdeme další lidi, kteří tarif "využijí", protože ho mají a volají jen tak pro zahnání dlouhé chvíle. Opravdu věřím, že neomezený tarif je pro mnoho lidí užitečný a je tam jakýsi komfort, ale stejně tak věřím, že pokud by většina z těchto 82% lidí přešla pod tarif, kde se účtuje až za jednotlivé položky a neútočilo by na ně marketingové heslo jménem "neomezený tarif", byli by mile překvapeni poklesem jejich nákladů na provoz mobilních telefonů. Obdobné "psychologické" útoky se samozřejmě děli již v rámci běžných minutových tarifů. Často se ty minuty prostě museli provolat jen proto, že tam byli "zdarma".
Tedy jako kdysi i dnes platí většina lidí operátorům částky za nevyužité služby a jako vždy platí známé pořekadlo na lidské blbosti se vydělává nejlépe.

Žádné komentáře:

Okomentovat